Retourneren

Wanneer het bestelde product niet bevalt of je je bedacht hebt om een andere reden, kun je de bestelde product(en) aan ons retourneren. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Het product dient uiteraard in ongebruikte en onbeschadigde staat in de originele verpakking geretourneerd te worden. Vergeet daarnaast niet om het ordernummer, artikelnummer en reden van retour te vermelden.
Producten die geretourneerd worden zonder ordernummer e.d. kunnen niet aan jou worden toegewezen en dus ook niet worden gecrediteerd. Indien het product dat je wilt retourneren een voedingsproduct is, dient de verpakking ongeopend te zijn. Wij streven er naar om na ontvangst van het geretourneerde product het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug te storten. Zodra je retour is verwerkt, ontvang je via de e-mail een creditnota en wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Indien je voor Klarna hebt gekozen, zullen wij dit bedrag in mindering brengen op de Klarna factuur.

Zichttermijn

Zodra je je bestelling hebt ontvangen, heb je 30 dagen om de producten die je besteld hebt retour te sturen onder de retourvoorwaarden. Wanneer je de producten niet binnen de zichttermijn terugstuurt, worden deze niet meer geaccepteerd.

Retouradres

Het adres waar je je bestelling retour naar kunt sturen, is als volgt:

T.a.v. RMA Discount4Pets
Emplacementsstraat 51 – 5B
6827 DA Arnhem
Nederland

Kapot of beschadigd product

Wij besteden veel zorg aan onze producten en de verzending hiervan. Helaas komt het wel eens voor dat er een product wordt geleverd dat beschadigd of kapot is geraakt. Als hier sprake van is, verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice. Je kunt ons bereiken op klantenservice@discount4pets.nl of op +31 (0) 26 376 47 64. Vermeld in je e-mail je bestelnummer en foto’s van het kapotte of beschadigde product waarop de barcode zichtbaar is. Mocht de verzenddoos ook beschadigd zijn, willen we hier ook graag foto’s van ontvangen waar het verzendlabel op zichtbaar is.

Op basis van de aangeleverde gegevens kunnen wij de aanvraag beoordelen en met een passende oplossing komen. Wanneer er geen duidelijke foto’s worden gestuurd, kunnen wij de aanvraag niet in behandeling nemen.

Verkeerd product

Wanneer je een verkeerd product geleverd krijgt, vinden wij dit zeer vervelend. Neem zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Je kunt ons bereiken op klantenservice@discount4pets.nl of op +31 (0) 26 376 47 64. Wij zullen er dan voor zorgen dat het verkeerd geleverde product retour kan worden gestuurd en het juiste product wordt aangeboden. Ook in dit geval vragen wij duidelijke foto’s op van het verkeerd geleverde product (inclusief barcode) zodat wij kunnen onderzoeken waar het verkeerd is gegaan.