Retourneren

Wanneer het bestelde product niet bevalt of je hebt je bedacht om een andere reden, kun je de bestelde product(en) kosteloos aan ons retourneren binnen Nederland. Let op: gratis retourneren vanuit het buitenland is niet mogelijk, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Het product dient uiteraard in ongebruikte en onbeschadigde staat in de originele verpakking geretourneerd te worden. Vergeet daarnaast niet om de pakbon en/of het retourformulier in te vullen en bij te voegen. Het retourformulier kun je opvragen via klantenservice@discount4pets.nl of telefonisch via +31 263764764. Indien het product in onjuiste staat verkeerd, zijn wij genoodzaakt om het product niet retour te accepteren.

Producten die geretourneerd worden zonder pakbon kunnen niet aan jou worden toegewezen en dus ook niet worden gecrediteerd. Indien het product dat je wilt retourneren een voedingsproduct is, dient de verpakking ongeopend te zijn. Wij streven er naar om na ontvangst van het geretourneerde product het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug te storten. Zodra je retour is verwerkt, ontvang je via de e-mail een creditnota en wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Indien je voor Klarna hebt gekozen, zullen wij dit bedrag in mindering brengen op de Klarna factuur.

Zichttermijn

Zodra je je bestelling hebt ontvangen, heb je 30 dagen om de producten die je hebt besteld retour te sturen onder de retourvoorwaarden. Wanneer je de producten niet binnen de zichttermijn terugstuurt, worden deze niet meer geaccepteerd.

Retourkosten

Retourneren kan binnen Nederland gratis middels het antwoordnummer. Stuur een mail naar klantenservice@discount4pets met daarin je bestelnummer en de retour te sturen producten. We zullen het retourformulier inclusief alle voorwaarden aan je terugmailen. Mocht je vanuit het buitenland willen retourneren, vraag dan het retouradres op via de mail of telefoon.

Kapot of beschadigd product

Wij besteden veel zorg aan onze producten en de verzending hiervan. Helaas komt het wel eens voor dat er een product wordt geleverd dat beschadigd of kapot is geraakt.
Als hier sprake van is, verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice. Stuur in een e-mail je bestelnummer en foto’s van het kapotte of beschadigde product waar de barcode zichtbaar op is. Mocht de verzenddoos ook beschadigd zijn, willen we hier ook graag foto’s van ontvangen waar het verzendlabel zichtbaar op is.

Op basis van de aangeleverde gegevens kunnen wij de aanvraag beoordelen en een passende oplossing bedenken. Wanneer er geen duidelijke foto’s worden gestuurd, kunnen wij de aanvraag niet in behandeling nemen.

Verkeerd product

Wanneer je een verkeerd product geleverd krijgt, vinden wij dit zeer vervelend. Neem zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Wij zullen er dan voor zorgen dat het verkeerd geleverde product retour kan en het juiste product wordt na-geleverd. Ook in dit geval vragen wij duidelijke foto’s op van het verkeerd geleverde product (inclusief barcode) zodat wij kunnen onderzoeken waar het verkeerd is gegaan.