Retourneren

Wanneer het bestelde product je niet bevalt of wanneer je, je om een andere reden hebt bedacht, dan kan je de bestelde product(en) probleemloos en kosteloos aan ons retourneren.

Het product moet wel onbeschadigd zijn en nog in de originele verpakking zitten. Vergeet daarnaast niet om de pakbon en/ of het retourformulier in te vullen en bij te voegen. Het retour formulier kan je opvragen via klantenservice@discount4pets.nl. Producten die geretourneerd worden zonder pakbon kunnen niet aan jou worden toegewezen en dus ook niet worden gecrediteerd. Indien het product dat je wilt retourneren een voedingsproduct is, dient de verpakking ongeopend te zijn.

Bij een retourzending dien je altijd de klantenservice van Discount4Pets hiervan op de hoogte te stellen. Wij streven ernaar om na ontvangst van het geretourneerde product het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug te storten.

LET OP: Gratis Retour geldt niet voor België.

Zichttermijn

Zodra je je bestelling hebt ontvangen, heb je 30 dagen om de producten die je hebt besteld retour te sturen. Wanneer je de producten niet binnen de zichttermijn terugstuurt, worden deze niet meer geaccepteerd.

Retour kosten

Retourneren is bij ons gratis. Stuur een mail naar klantenservice@discount4pets met daarin je bestelnummer en de retour te sturen producten. Je zal dan van ons een antwoordnummer ontvangen waar de producten naar toe gezonden kunnen worden.

Kapot of beschadigd product

Wij besteden veel zorg aan onze producten en de verzending hiervan. Helaas komt het wel eens voor dat er een product wordt geleverd dat beschadigd of kapot is.

Zodra dit gebeurt, kun je contact met ons opnemen via de klantenservice. In een email kun je beschrijven wat er verkeerd is gegaan. Vergeet niet het ordernummer in de mail te vermelden, zodat wij snel en gemakkelijk de gegevens erbij kunnen vinden. Stuur daarnaast een paar duidelijke foto’s mee, zodat wij goed de beschadigingen kunnen zien en beoordelen.

Wanneer er geen duidelijke foto’s worden gestuurd, kunnen wij de aanvraag niet in behandeling nemen.

Verkeerd product

Wanneer je een verkeerd product geleverd krijgt, vinden wij dit zeer vervelend. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen er dan voorzorgen dat het verkeerd geleverde product wordt opgehaald en het juiste product wordt nageleverd.