Mijn Winkelmand
De winkelwagen is leeg

Gratis verzending op orders boven de 50 euro

Voor 18:00 besteld, morgen thuis* Of kies je leverdag en tijd Gratis thuis vanaf 34,- Levering door PostNL 30 dagen bedenktijd

Welkom bij Discount4Pets!

Vragen? Bel ons GRATIS op +31 (0) 85 877 0871

Ruilen & Retourneren

 

Ruilen

Ruilen kan in onze winkel in Harderwijk. Ben je niet in de gelegenheid om het product te ruilen in de winkel dan zul je het product retour moeten sturen. Het juiste product kan je vervolgens opnieuw bestellen via de website.

 
Retourneren

Wanneer het bestelde product je niet bevalt of wanneer je je om een andere reden hebt bedacht, kan je de bestelde product(en) probleemloos aan ons retourneren.

Het product moet wel onbeschadigd zijn en nog in de originele verpakking zitten. Vergeet daarnaast niet om de pakbon en het retourformulier in te vullen en bij te voegen. Producten die geretourneerd worden zonder pakbon kunnen niet aan jou worden toegewezen en dus ook niet worden gecrediteerd. Indien het product dat je wilt retourneren een voedingsproduct is, dient de verpakking ongeopend te zijn.

Producten kunnen retour gestuurd worden naar; Discount4Pets, Voltastraat 1B 3846 AP Harderwijk.

Je kunt ook bij ons langskomen in de winkel om de producten terug te brengen. Op deze manier heb je geen verzendkosten van de geretourneerde producten en zullen wij direct het aankoopbedrag naar je terugstorten.

Bij een retourzending dien je altijd de klantenservice van Discount4Pets hiervan op de hoogte te stellen. Wij streven ernaar om na ontvangst van het geretourneerde product het aankoopbedrag binnen 30 dagen terug te storten.

 

Zichttermijn

Zodra je je bestelling hebt ontvangen, heb je 30 dagen om de producten die je hebt besteld retour te sturen. Wanneer je de producten niet binnen de zichttermijn terugstuurt, worden deze niet meer geaccepteerd.

 

Retour kosten

Wanneer je producten retour stuurt, zijn de retour kosten voor je eigen rekening. Ook is het sturen van de producten via briefpost voor eigen risico, aangezien je dan geen verzendbewijs hebt.

 


Kapot of beschadigd product

Wij besteden veel zorg aan onze producten en de verzending hiervan. Helaas komt het wel eens voor dat er een product wordt geleverd dat beschadigd of kapot is.

Zodra dit gebeurt, kun je contact met ons opnemen via de klantenservice. In een email kun je beschrijven wat er verkeerd is gegaan. Vergeet niet het ordernummer in de mail te vermelden, zodat wij snel en gemakkelijk de gegevens erbij kunnen vinden. Stuur daarnaast een paar duidelijke foto’s mee, zodat wij goed de beschadigingen kunnen zien en beoordelen.

Wanneer er geen duidelijke foto’s worden gestuurd, kunnen wij de aanvraag niet in behandeling nemen.

 

Verkeerd product

Wanneer je een verkeerd product geleverd krijgt, vinden wij dit zeer vervelend. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij zullen er dan voorzorgen dat het verkeerd geleverde product wordt opgehaald en het juiste product wordt nageleverd.